רהיטים מעוצבים בנגיעה אישית

החברה מתמחה בכל סוגי הרהיטים, בין אם זה חדרי ילדים ונוער או חדרי שינה להורים. בחברתנו תוכלו להתרשם ממגוון ענק של מוצרים כגון: חדרי ילדים, מיטות ילדים ונוער, חדרי שינה, ספות נוער, מזרנים מכל הסוגים, מיטות וחצי, מיטות קומתיים, ארונות קיר, ארונות פינתיים, ארונות הזזה, ספת אירוח, מיכתביות, ספריות, כוורות, מזנונים, ועוד מגוון ענק של ריהוט לבית המחכה לכם באולם התצוגה המפואר והחדשני שלנו אשר משתרע על שטח גדול של כ-250 מ"ר אשר עוצב בצורה מיוחדת וייחודית בשיטת ה-space design על ידי שחר פרנס מעצב פנים מוכר וידוע.

רהיטי טאצ' דיזיין

עיצוב ואיכות ברהיטים

ארון רהיטי טאצ' דיזיין

במחלקת העיצוב תוכלו להתרשם ממגוון ענק של מעל ל-70 צבעים לפי בקשתכם אשר מתעדכנים כל עת, וממבחר גדול של ידיות ושלל אבזור משלים אשר יתנו את המראה הסופי והמושלם לרהיט שאליו תשאפו בין אם זה ידיות מיוחדות של ארונות הזזה ועד למגירות בעלות טריקה שקטה.

נכון להיום ניתן להתייעץ עם מיטב המעצבים שלנו ובאולם התצוגה הראשי יעמוד לרשותכם מעצב הבית עם ניסיון עשיר של מעל כ-20 שנה בתחום וכך תוכלו להגיע להחלטה הנכונה ללא חשש והתלבטויות מיותרות

כמו כן בחברה מקפידים לעבוד אך ורק עם חומרים איכותיים ברמה גבוהה ביותר בעלי תו תקן שעבר את כל הבדיקות הנחוצות.

 

אמינות ושירות

חברתינו דוגלת במתן שירות איכותי ומאמינה שאמינות והבנת צרכי הלקוח הם המפתח לקניה איכותית ולרכישת לקוחות מרוצים!

לכן חברתנו מציגה את מחלקת שירות הלקוחות שלנו אשר עומדת לרשות לקוחותינו בכל זמן על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר שאפשר ומענה אישי וחם לכל פונה.

גישה זו בהחלט הוכיחה את עצמה בניסיון רב של שנים ומאות לקוחות מכל רחבי הארץ אשר נהנים מריהוט איכותי ושירות ללא פשרות!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

דילוג לתוכן