שלטים למתווכי נדל״ן – כל מה שחייבים לדעת

בניין

כמתווכי נדל״ן אתם משתמשים בכלים רבים לקידום נכסים חדשים, בין אם אלה מיועדים למגורים או למסחר. השילוט הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגברת המודעות של קהל היעד לנכסים שאתם מעמידים למכירה או להשכרה.

  • רוכשי הדירות של ימינו משתמשים בשיטות מגוונות כדי למצוא את בית החלומות שלהם, כולל נסיעות בשכונות המבוקשות ביותר כדי לזהות שם שלטים ׳למכירה׳.
  • בעלי עסקים, המחפשים נכס מסחרי להשכרה או למכירה, משתמשים לעתים קרובות בדרכים דומות, לאחר שבחרו באזור שבו הם רוצים למקם את העסק שלהם.

שלטי נדל״ן, כמו שלטים לעסקים, הם כלי יעיל שמאפשר למתווכים לצוד את האנשים שמחפשים נכס למגורים או מקום חדש לעסק שלהם. השלטים, הם אלה שמספקים לאנשים אלה את המידע החיוני: למי הם יכולים לפנות כדי לברר פרטים נוספים על הנכס המבוקש.

שלטי נדל״ן מיועדים לקונים ולמוכרים

שלטי נדל״ן אמורים לשרת שני סוגים של קהלים – את הקונים ואת המוכרים הפוטנציאליים. שלטי נדל״ן המוצבים מחוץ לבית שעומד למכירה, לא רק מקדמים את הבית, אלא גם את המתווך.

מוכרים המעוניינים למכור נכס, ייטו יותר ליצור קשר עם מתווך נדל״ן ששמו מוכר להם, או שראו את השלטים שלו בסביבתם. שילוט נדל״ן איכותי משקף את רמת המקצועיות והיעילות שתתרום גם לקידום הנכס שבעלי הבית רוצים למכור.

שלטי נדל״ן המיועדים למכירת נכסים למגורים

שלט של ׳דירה לדוגמה׳, הוא אמצעי נהדר לספק לרוכשים הפוטנציאליים אפשרות לבקר בבניין הדירות ולהתרשם מהדירה הצפויה. קידום שכזה נעשה לעתים קרובות באמצעות שילוט אסטרטגי ברחבי השכונה ומול בית הדירות עצמו.

מתווכים משתמשים בשילוב של מדיה חברתית ושילוט קונבנציונלי, כדי למשוך קונים לאירוע ׳הדירה לדוגמה׳ שלהם. עבור קונים פוטנציאליים שפגשו את האירוע ברשת החברתית, השלטים מחוץ לבניין המגורים יכולים לשמש גם כשלטי כיוון המאפשרים להם לדעת בדיוק לאן צריך להגיע ואיפה אפשר להחנות את הרכב.

שלטי ׳דירה לדוגמה׳ מעוצבים לרוב בפשטות מבחינת הסגנון והחומרים, כך שניתן להעבירם בקלות מנכס אחד למשנהו.

שלט בחצר הבית הוא אחת הצורות הנפוצות והפופולריות יותר של שלטי נדל״ן. ניתן לתלות את השלט על המרפסת או לתקוע אותו בחצר הבית, ולהסיר אותם לאחר שהבית נמכר. חשוב שהשלט יהיה גבוה ובולט מספיק, כך שאנשים שעוברים ברחוב במכוניתם, לא יפספסו אותו.

מתווכי נדל״ן רבים נוהגים להוסיף את התמונה והלוגו שלהם על השלט למכירה, כדי להגביר את המודעות של הקהל למותג הספציפי שלהם.

שלטי נדל״ן המיועדים למכירת נכסים מסחריים

כאשר בעל עסק מעוניין לעבור למקום חדש, הוא עשוי להתחיל להסתובב בכמה שכונות כדי לחוש את האווירה באזור וללמוד על סוגי העסקים האחרים הנמצאים בו. חיפושים אחר המיקום המתאים יכולים להיעשות גם באופן מקוון, אבל אין כמו לראות את הנכס הממשי בעיניים.

בין אם מדובר בנכס מעוניין עם משרדים פנויים, או בבניין מסחרי הנמצא בהקמה – שלטים הם אלה שמסייעים למתווך הנדל״ן לפרסם מה זמין, יחד עם פרטי הקשר שלו.

בעלי עסקים רבים מצאו את המיקום האידיאלי לעסק שלהם בעזרת שלט שהוביל אותם למתווך הנדל״ן. שלטים אלה מציעים אפשרויות להרחיב את המיתוג של המתווך, באמצעות צבעים או סגנון עיצובי, כולל, כאמור, תמונה של המתווך עצמו.

שלטים חיצוניים אלה אמורים להיות עשויים מחומרים איכותיים, פלסטיק, עץ או מתכת, כך שיוכלו לעמוד בכל תנאי מזג האוויר. גודל הנכס המוצע למכירה או להשכרה עשוי לקבוע אם אפשר להסתפק בשלט אחד, או שיש צורך במספר שלטי עמוד – כדי לוודא שהנראות של השילוט היא מקסימלית.

לבסוף, שילוט נדל״ן הוא השקעה נהדרת עבור מתווכים שרוצים להשפיע!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן