שינוי מגמות בנדל"ן בישראל בעקבות הקורונה

אבקת כביסה

שינוי מגמות בנדל"ן

מגפת הקורונה יצרה שינויים מהותיים בדפוסי החשיבה של הישראלים. היזמים, משווקי הנדל"ן והאדריכלים אשר נפגשים ומשוחחים עם הישראלים רואים שמתרחש שינוי מגמות בנדל"ן עקב התקופה יוצאת הדופן .משפחות רבות גרות בדירות ממוצעות ועד פרוץ המגפה הם היו מרוצים מתנאי הדיור שלהם. אך בתקופת הבידוד והסגר הם הבינו שגודלה של הדירה אינו תואם את הצורך שלהם מקרים קיצוניים שבהם ההורים זקוקים לחדר עבודה כשהם עובדים מהבית, הילדים הגדולים מנסים ללמוד באמצעות הזום והקטנים זקוקים למרחב כדי להשתולל.

משפחות רבות לקחו משימה זו ברצינות והחלו לבצע מהלכים של רכישות דירות גדולות יותר. הם בחנו אפשרויות שונות של דירות חדשות שנבנות על ידי קבלנים, דירות יד שנייה שבהן הדיירים הנוכחיים משאירים בדירה ריהוט ומוצרי חשמל כמו מייבש כביסה, מכונת כביסה, אבקת כביסה תנור ומקרר כדי להקל על המשפחה בהליכי ההתאקלמות בדירה החדשה.

רכישות דירות גן בעקבות שינוי מגמות בנדל"ן

מניתוח שביצעו משווקי נדל"ן בעקבות הקורונה, במסגרת בדיקת שינוי מגמות בנדל"ן הסתבר שהיה זינוק מטאורי ברכישה של דירות גן. הילדים וגם המבוגרים זקוקים מדי פעם לצאת החוצה, לשאוף אוויר צח, להשתולל ולהוציא אנרגיה. קבלנים שנותרו להם דירות גן בפרויקטים שונים הצליחו למכור בחודשים האחרונים את כל המלאי שהיה ברשותם ועדיין נותרו לקוחות מאוכזבים שרצו גם הם לרכוש דירות גן.

קנייה של בתים פרטיים

תחום נוסף שהושפע מכך שיש שינוי מגמות בנדל"ן הוא נושא רכישת בתים פרטיים. יש משפחות שרכשו קרקע בסביבת מגורים שאהובה עליהם והחלו במהלכים של תכנון המבנה ונראותו באמצעות אדריכל, כדי לבנות את בית החלומות שחלמו עליו לאורך שנים רבות. משפחות אחרות רכשו בית פרטי קיים והן נעזרות באדריכל, כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות למשפחתם.

אם קיימת אפשרות הם מגישים בקשות לקבלת היתרי בנייה ובהתאם לאישורים המקובלים בשכונה הספציפית בעיר או ביישוב, הם מעוניינים לדוגמה להוסיף בקומת הכניסה חדרי עבודה, מרפסת רחבת ידיים וכל צורך אחר. האדריכל עושה כל שניתן לקדם את המהלכים מול הרשויות, כדי שעם קבלת המפתח אפשר יהיה להתחיל בתהליך השיפוץ והבנייה.

ככל שהבנייה תסתיים מהר יותר, כך בני המשפחה ייהנו מכך שהם יוכלו לארוז את חפציהם ולעבור לבית המרווח, שיאפשר להם לחיות בשלום ובשלווה גם בימים קשים.

ההתעוררות של משרדי התיווך

גם משרדי התיווך בישובים רבים בכל הארץ שמים לב למה שקורה, גם הם מדווחים על שינוי מגמות בנדל"ן. משפחות רבות מחפשות דירות גדולות יותר שיש בהן חדר נוסף וגם מרפסת גדולה. או לחלופין המשפחות מחפשות דירות בעלות שטח הרבה יותר גדול כך שיהיה מרחב גדול לבני הבית. לכן בעלי הנכסים מחפשים דירות מיני פנטהאוז, או דירות פנטהאוז שיש בהן מרפסות ענקיות. במיזמים רבים הדירות הללו נחטפות ראשונות וזאת למרות מחירן הגבוה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן