על מה לשים דגש כאשר מחפשים נכסי יוקרה

נכסי יוקרה

ישנם לא מעט דברים המבדילים נכס יוקרה מנכס רגיל, למשל אבזור ייחודי ויוקרתי שלא תמצאו בדירה פשוטה, או לחילופין מיקומו של הנכס, נכס יוקרתי יהיה בדרך כלל או קרוב לחוף הים או באזורים הכפריים יותר. כאשר אנו מדברים על הערים עצמן אז הנכסים היוקרתיים יותר יהיו בדרך כלל אלו הסמוכים לגנים ציבוריים או בתי ספר ומרכזי קניות. דברים נוספים המייחדים דירה יוקרתית הם גודל הדירה, הקומה בה הדירה נמצאת, דירה כמה שיותר גבוהה נחשבת יוקרתית יותר, כמובן כאשר מדובר בבניין ללא מעלית המצב הפוך ככל שהדירות יהיו בקומות נמוכות יותר כך הן ייחשבו ליוקרתיות יותר. משתנה נוסף המשפיע על המשוואה שלנו הוא אם הדירה נמצאת באזורים עם מפגעים כאלה ואחרים העשויים להשפיע על היוקרה שלה. בנוסף בכדי להבטיח שאתם אכן מאתרים נכס יוקרה, צריך לבדוק את תכניות המתאר העתידיות של אותו אזור בכדי שחלילה לא נגלה שאמורים לקום מפגעים סמוך אלינו שישפיעו על מחיר הנכס.

חופים הם לפעמים

רצועת החוף של ישראל למשל היא המקום האולטימטיבי למצוא נכסים יוקרתיים מכיוון שיש לנו את אחת רצועות החוף היפות באירופה בפרט ובעולם בכלל, לא סתם תיירים מכל אירופה באים לראות אותה ולהתפעל מיופייה. הים הכחול המתמזג עם השקיעה האדמדמה, מראות כאלו לא כל אחד זוכה לראות, בטח לא מידי יום, לכן דירה על קו החוף נחשבת יוקרתית מאד. בנוסף יש לכם בריזה קבועה מהים בימי הקיץ, זה לא משהו שניתן להקל בו ראש, בייחוד במדינה שלנו שיש רוב השנה ימים נעימים המתאימים לאיזה ביקור בים וכשהים במרחק הליכה מהבית, מה טוב.

כל הדברים הללו שהזכרנו הופכים את חיפה, נהריה, נתניה ואפילו את שכונת הפארק בחדרה למקומות אטרקטיביים ואקסקלוסיביים שרק מי שנמצא עם היד על הדופק ויודע לנצל הזדמנויות ידע לקטוף. שווה להשקיע בנכסים על קו החוף מכיוון שבימי הקיץ תוכלו להשכירם או לסאבלט אותם בזמן שאתם בחופשה, פתרון נהדר למימון החופשה השנתית. שום דבר בעולם לא משתווה לרגע הזה בו אתם יושבים עם כוס משקה קר או יין מול השקיעה בדירת החוף שלכם ונחים מעוד יום מייגע של שגרה שוחקת.

דירות יוקרה בצפון

עיצוב

אם כבר הזכרנו בתחילה את עניין העיצוב המבדיל נכס יוקרתי מנכס רגיל אז הסוד של נכס יוקרתי הוא בעצם היכולת ליצור סוג של מאזן וסימביוזה בין החלק הפנימי בדירה לחלק החיצוני שלה. אם הנכס נמצא באזור עירוני יותר אז ניתן לעצב אותו בצבעים שיותר מתמזגים עם הנוף העירוני כמו בז' ואפור, אך כמובן שזה גם עניין מאד אינדיבידואלי. אם הדירה נמצאת באזורים כפריים יותר מוטב יהיה לצבוע אותה בצבעים יותר טבעיים כמו ירוק, צהוב, כחול. כמובן שגם שימוש ברהיטים יותר עתיקים ורהיטי וינטאז' יעניקו מראה יוקרתי לדירה שלכם.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן