עיצוב וחיסכון בפריט אחד

שיפוץ הבית: מה חשוב לדעת לגבי התאורה?

תהליך של עיצוב מחדש של הבית מחייב חשיבה על אלמנטים דקורטיביים אך גם פרקטיים, בייחוד כאשר אנו מתייחסים לנושא התאורה. במדריך זה נציג לכם את הטרנד החם של השנים האחרונות – מאווררי תקרה אותם תוכלו להתקין אצלכם בבית כמו גם במשרד, לצורך עיצוב פונקציונאלי ובלתי נשכח.

מאווררי תקרה: הדרך הטובה ביותר לעצב את הבית שלכם

אם ביקרתם בקיץ האחרון באיי יוון, וודאי הבחנתם כי אחד הטרנדים החמים של המסעדות כמו גם של מלונות הוא שימוש במאווררי תקרה. מאווררי תקרה כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר, וזאת בשל עיצוב חדשני אשר משלב טקסטורות וצבעים שונים של מאווררים, אותם ניתן להתקין בקלות על גבי התקרה. זו הנקודה להסביר כי מיזוג הבית מהווה את אחד הנדבכים המשמעותיים ביותר מבחינת ההוצאה הכספית, כאשר עלות של מזגנים כמו גם של גופי חימום יכולים להגיע לאלפי שקלים, ולעיתים אף יותר. משום כך, בתהליך של עיצוב הבית יש לחשוב על אלמנטים של אוורר אך עם זאת גם עיצוב, ומשום כך מהווים מאווררי תקרה טרנד מצוין אותו מומלץ לאמץ אליכם לבית, ובכך לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: עיצוב מדויק אשר הולם את קונספט העיצוב של הבית וכן חיסכון כספי משמעותי, וזאת לאור העובדה כי מאווררי תקרה נחשבים לחסכוניים מאוד כמו גם שקטים במיוחד, ולכן הם מתאימים לכל סגנון ואזור של בית, כולל בחצר או במרפסת.

כיצד לבחור מאווררי תקרה?

ראשית כל, רכישה של מאווררי תקרה חייבת להתבצע רק באמצעות חברה אשר מתמחה בענף התאורה, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים מאוורר איכותי, כמו גם לצורך קבלת אחראיות מלאה. חברה מקצועית תדע לספק לכם מאווררי תקרה בהתאם למסגרת התקציב וכן בהתאם לעיצוב הכללי של הבית. עם זאת, חשוב לזכור כי ההתאמה של מאווררי תקרה צריכה להתבצע בהתאם למרחב, ולכן יש שוני לדוגמא בין מאוורר תקרה לסלון לבין מאוורר תקרה לחדר השינה. משום כך, בעת רכישה יש לעדכן את נציג השירות בדבר הצרכים שלכם, וכן להסביר מהו העיצוב הכללי של הבית, כך שתוכלו לבצע רכישה משתלמת. כך לדוגמא, אם הבית וחדר השינה מעוצבים בסגנון מודרני, מומלץ לבחור במאוורר תקרה עשוי אלומיניום, וזאת בכדי להשלים את העיצוב הכללי של המרחב. במידה ומדובר בעיצוב כפרי, בחרו במאוורר תקרה בצבע לבן, כחלק מהשלמה של המוטיב הכפרי אשר מבוסס ברובו על צבעים סקנדינבים – לבן, אפור ובז'.

מהי העלות של מאווררי תקרה?

מאווררי תקרה ניתן לרכוש בטווח במחירים אשר מתחיל ב 300 ₪ בעבור מאווררי תקרה פשוטים יחסית ועד לאלפי שקלים, אולם מומלץ לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות, כך שתוכלו לבצע רכישה של מאווררים חדשנים ומעוצבים בהתאם למסגרת התקציב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן