למה כדאי לרכוש דירה בראשון לציון?

photo-1430417934865-589b63ad5c00.png

ראשון לציון מתפתחת בצעדי ענק בכל התחומים, בין אם במקומות התעסוקה ובין אם במסחר ומקומות הבילוי, כך שלערים אחרות נשאר רק לקנא בה. המאמר יתמקד ברכישת דירה בעיר ולמי זה כדאי

איכות חיים ברמה גבוהה

בשנים האחרונות ראשון לציון הפכה לעיר משגשגת שרמת החיים שלה גבוהה ומתאימה לבני המעמד הגבוה. בעיר מתגוררים כרבע מיליון תושבים בשטח של 58 דונם. בממוצע אדם החי בעיר מרוויח כ- 9,000 ₪ לחודש ולכן רכישת דירה בראשל"צ כדאית לו. רמת המחייה מאפשרת לקיחת משכנתא ותשלומי חשבונות מבלי חשש. לכל מטר רבוע התושבים משלמים כ-53 ₪ מיסי ארנונה. הארנונה נחשבת לנמוכה בהשוואה לערים אחרות ובשכונות ותיקות משלמים אף פחות. בעיר יש כ-2,000 דירות הבנויות באופן מרווח בין אם אלו בתי קרקע ובין אם אלו בניינים משותפים.

מיקום מרכזי

כשחושבים על קניית דירה בראשל"צ אחד מהשיקולים שיש לקחת בחשבון הוא ענין המיקום. כשמגיעים לעיר בה רמת החיים גבוהה, השטח מרווח והבניינים אינם צפופים, כל מה שנשאר הוא לדאוג לסביבה בה כדאי לגדל ילדים והמיקום שלה. החשיבות למצוא דירה בראשון לציון בשכונה עם מערכת חינוך טובה היא קריטית למשפחות עם ילדים. לעומת זאת, אנשים אחרים המחפשים דירות בראשון לציון יעשו את הבחירה של המיקום כך שתהיה להם יציאה מהירה מהעיר והם יהיו קרובים למקום העבודה. האפשרות לגור בכל שכונה בין אם היא במרכז העיר ובין אם היא ליד הים זו החלטה שכל אדם יעשה לפי הרכב בני הבית ולפי התקציב שלו.

השקעה לטווח ארוך

השקעת נדל"ן בראשון לציון זו השקעה משתלמת לטווח הארוך בעיקר לזוגות צעירים. זוגות המעוניינים להקים משפחה רוכשים בעיר דירות של 4-5 חדרים וכך לא צריכים לעבור דירה כשמתחילים להרחיב את המשפחה. לעומתם, ישנם זוגות שרוכשים דירות של 3 חדרים ומהר מאוד מגיעים ל-5 חדרים. הסיבה לכך היא קפיצת המחירים בשוק בגלל ההתפתחות המהירה שלה. רכישת נכס בראשון לציון משתלמת גם כהשקעה נדלני"ת לעומת ערים אחרות במרכז. על פי הנתונים עלות דירה ממוצעת בראשון לציון היא כמיליון וחצי ₪ שאותה ניתן להשכיר בכ-3,870 ₪. לעומת זאת דירה ממוצעת ברחובות הסמוכה, עולה יותר מ- 1,822,000 ₪ והשכירות עומדת על 4,500 ₪. יתרה מכך, העלייה בערך הדירות בראשון לציון גדל ב-3% בכל שנה.

מדוע כדאי לפנות למשרד נדל"ן בראשל"צ?

כשפונים למשרד נדל"ן מקצועי בעיר ניתן למצוא דירות במחירים אטרקטיביים בשכונות הכי שוות בעיר. הצוות במשרד מכיר את השכונות בעיר ויכול להמליץ על השכונה האידיאלית בהתאם ללקוחות שלו. הם מכירים את מערכת החינוך בעיר, רמת הפיתוח ודרכי גישה הנוחים ביותר ליציאה מהעיר בבוקר לצורך עבודה. משרד המתמחה בנדל"ן יימצא לזוגות צעירים, למשפחות, למבוגרים ולרווקים את הדירה המתאימה לצרכים שלהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן