טיפים לעיצוב חדר הילדים בבית החדש

טיפים לעיצוב חדר הילדים בבית החדש

כאשר אנחנו עוברים לגור בבית חדש אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומתחילים פרק חדש בחיים שלנו. באופן טבעי כאשר אנחנו עוברים לגור בבית או דירה חדשים (בין אם אנחנו קונים את הנכס או שוכרים אותו), אנחנו רוצים להתאים אותו לאופי האישי שלנו ולעצב את הבית שלנו כך שהוא ישקף את מה שאנחנו אוהבים ואת הסגנון האישי שמתאים לנו.
אחד החללים שהכי חשוב לשים לב לעיצוב שלהם בבית חדש הוא חדרי הילדים שלנו. בעיצוב חדרי הילדים שלנו בבית החדש, חשוב להתאים את האסתטיקה לטעם האישי של הילד שלנו ולתחומי העניין שלו. חדר הילדים הוא אזור בבית שיש צורך לחדש ולרענן בכל שנה עם גדילת הילדים וגם כאשר אנחנו עוברים בית.

עיצובים מנצחים – סקירת קצרה על השינויים בשנת 2022 בעיצוב חדרי הילדים

יש הרבה מאוד טרנדים חמים בעיצוב חדרי ילדים בשנת 2022 בישראל. חדרי הילדים של ילדים ישראלים כיום שונים מאוד מהעיצוב של חדרי ילדים שהיו בראשית המדינה. כיום הטרנדים החמים ביותר בתחום העיצוב של חדרי ילדים הם הדפסים, דוגמאות גיאומטריות ושימוש בצבעים עזים. הטרנד שהוא אולי החם ביותר הוא להתאים את כל הפרטים בחדר החל מאופן האבזור של הרצפה עם שטיח לחדר ילדים ועד הצבע והתמונות שיש על הקירות לטעם האישי של הילד או הילדה ולגיל שלהם.

מספר כללים וטיפים לעיצוב חדר הילדים

כאשר אנחנו באים לעצב חדר ילדים אנחנו צריכים לשים לב לכך שהחדר מותאם אישית לילד או לילדים שיגורו ויחיו בו. עבור ילדים רבים החדר שלהם הוא חדר רב משימות: הם גם ישנים בו, גם עושים בו שיעורי בית, גם משחקים וגם מארחים חברים וחברות. כאשר אנחנו מעצבים את החדר של הילדים שלנו אנחנו צריכים לתת את הדעת כך שהחדר יהיה שימושי עבור כל הצרכים והשימושים השונים הללו. עוד חשוב לשים לב שבחדר תהיה תחושה מאוזנת של הרמוניה ושהצבע של שטיח לחדר ילדים שאנחנו בוחרים יתאים לצבע פריטי הריהוט וגם לצבע ולמרקם של הקירות.

אזורים מרכזיים בעיצוב החדר ופתרונות עיצוב

חדרי ילדים הם לרוב לא חללים גדולים מאוד – אך יש בהם מספר אזורים מוגדרים ומרכזיים כגון:
– אזור שינה (מיטה)
– אזור להכנת שיעורי בית (שולחן עם או בלי מחשב תלוי בגיל הילד)
– אזור משחק ואחסון של משחקים
– ארון בגדים לאחסון בגדים
ניתן לתחום את האזורים השונים בחדר על ידי שימוש בפירטי עיצוב שונים כמו שטיחים או ליתר דיוק שטיחים לילדים. אנחנו יכולים גם לעשות שימוש ברהיטים מודולריים – כך שלפריט ריהוט אחד יש מספר שימושים כמו למשל מיטה שהיא גם ספה, מיטת גלריה שהיא גם שולחן עבודה וכדומה.

פתרונות למרחב קטן בחדר ילדים

ברוב הבתים חדר הילדים יהיה חדר קטן יחסית לחללים אחרים בבית כמו חדר השינה של ההורים או הסלון. כאשר אנחנו מעצבים חדרים לילדים צעירים מאוד בגיל גן חשוב לשים לב קודם כל לכך שהחדר יהיה מרחב בטוח עבורם למשחק ושינה. חשוב שיהיה בחדר שטיח נגד החלקה לחדר ילדים, מנורת לילה וגם מעקה בטיחות למיטה וסורגים בחלונות.
יש הרבה מאוד פתרונות עיצוב לחדר ילדים שהמרחב בו קטן. כך למשל אחד הפתרונות הוא לקנות מיטה שיש בה גם מגירות אחסון. פתרון נוסף הוא להשתמש בחלל שיש בקירות החדר בשביל לתלות עליו מדפים לאחסון צעצועים או ספרים ופריטי אספנות שונים שיש לילד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן