הכנת הנכס למכירה עם עיצוב פנים

משרדים למכירה

עיצוב פנים הוא שירות שבו האדריכל או מעצב/ת הפנים שלכם מכינים תוכנית לעיצוב יעיל, פרקטי ומאופיין של הנכס/החלל. עיצוב פנים פופולרי מאוד בקרב בתים פרטיים אך מדובר בשירות חשוב מ אוד גם עבור עסקים, בעלי משרדים ועוד. למעשה יש כאלה המשתמשים בעיצוב הפנים לשדרוג והשבחה של נכס חדש או קיים על מנת לשפר את האטרקטיביות שלו לקראת מכירה.

הכנת הנכס למכירה:

כאשר אנו באים למכור נכס כמו משרדים למכירה או דירות למכירה אנו רוצים להיות בטוחים שהדירה משדרת את מה שאנו רוצים שהיא תשדר. לדוגמה: חיות ואנרגיות או נוחות ושלווה, רוחניות, פרקטיות ועוד. האלמנטים הללו יאופיינו על ידי הלקוח בהתאם לאנשים הגרים או פועלים בסביבה וכיצד הוא, כבעל הנכס, מעדיף לארגן ולעצב אותו כדי לשווק אותו לאנשים הנכונים. כאשר הנכס יהיה מעוצב ומוצג בצורה יפה ומסודרת זה יעזור להגדיל את המכירות. יש אפילו שמשקיעים ודואגים לחמם לחמים בתנור או לבשם את הבית לפני שהלקוח נכנס וזאת כדי להעניק ללקוח תחושה של בית מהרגע שהוא נכנס להתרשם מהנכס. עבור משרדים ושטחים מסחריים יש גם טריקים אחרים, אולם אלה פחות קשורים לעיצוב פנים ויותר לשיווק ונדל"ן 😉

אז מה תפקידו של מעצב הפנים?

מעצב/ת הפנים שלכם צריכים לדאוג לכל מה שקשור לעיצוב הכללי והמבנה של הבית, לבחירת הריהוט, הצבעים, האלמנטים השונים ועוד. לא מדובר רק על בחירת הספא בסלון או הכיסאות בפינת האוכל. גם צבעי הקירות, הריצוף, פרטי דקורציה, גודל ומיקום הטלוויזיה, שימוש בגבס לעיצובים מיוחדים, תאורה ועוד אלמנטים שונים וכיצד הם משתלבים גם עם המערכות הקיימות במבנה ובנכס: מערכת האינסטלציה, החשמל, מיזוג אוויר ועוד. המעצב צריך לראות את התמונה הכוללת עוד לפני שהיא נוצרת, ליצור אותה בדמיון שלו ולהציג אותה בצורה מוחשית ללקוח בהתאם למאפיינים השונים שבעל הנכס או הלקוח רוצים.

אדריכלות ועיצוב פנים:

הרבה מעצבי פנים לומדים גם אדריכלות ובכך מספקים מענה כולל ומקיף ללקוח החל משלבי התכנון והבנייה של המבנה ועד לשלבי העיצוב הפנימי שלו. על מעצב הפנים לוודא גם כך את תקינות המערכות השונות במבנה וכיצד ניתן ליישם אותם אל תוך העיצוב הביתי בצורה פרקטית ונכונה. הרעיון הוא לשלב בין עיצוב אסתטי ויפה, לבין מראה ייחודי, פרקטיות ושילוב של אלמנטים שונים לייצר תחושות ואפקטים מסוימים. לדוגמה: כיצד ניתן להשתמש בתאורה טבעית הנכנסת מבחוץ אל תוך הנכס כדי לרווח את החלל או להבליט פריטים מסוימים בכלל והאם זה פוגע במשהו אחר. לדוגמה אור טבעי רב הנכנס מבחוץ ועשוי לסנוור את הטלוויזיה ולהפחית מאיכות הצפייה. מבחינת שטחי אחסון למשל הרי שבעולם המודרני בני אדם אוספים המון פריטים, מוצרים, בגדים ודברים אחרים וצריך שטחי אחסון חכמים ורבים ועם זאת שיתפסו כמה שפחות מקום. גם זו, בין היתר, בתחום אחריותו של המעצב לתכנון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן