דירות יוקרה בצפון

דירות יוקרה בצפון

כשמדברים על דירות יוקרה, בדרך כלל יחשוב האדם מהיישוב על דירות לאלפיון העליון, אך לא תמיד כך הדבר. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בנייה בונות דירות יוקרה גם לאנשים שהכסף פחות מצוי בכיסם.

לאחר שנים בהן הצפון סבל מהזנחה ומתקופות קשות, הוא מתחיל להתעורר, קבלנים ויזמים שונים מזהים את הפוטנציאל החבוי בצפון שלנו, לא בכדי כל סופ"ש הצפון מתמלא במטיילים וכאשר רק נוצרת איזו בהלה לגבי וירוס מסוים שנמצא במעיין כלשהו, ישר כל אתרי החדשות עוסקים בעניין, כדי שחס וחלילה לא נאבד את מקום הבילוי שלנו בשבתות הנעימות שעוד נותרו לנו עד בואו של גנרל חורף. איזה עוד מקום מספק לנו מגוון של נופים עם נחלים זורמים וחופים מדהימים בקיץ ונוף אירופאי מושלג בחורף, רק הצפון.

אירופה זה כאן

איזה נפלא זה לגור באירופה מבלי שנצטרך לעבור למדינה אחרת ולהיות רחוקים מרחק טיסה של כמה שעות מהמשפחה המורחבת שלנו, לגור בטוסקנה מבלי לעבור את פרדס חנה, לטייל בפרובאנס מבלי לשלם על זה קנס. אלה תנאים שרק מי שיעבור לצפון יוכל להרשות לעצמו. רבים כבר מזהים את ההזדמנות ומחפשים דירות למכירה בנהריה מכיוון שהם כבר מבינים היום את מה שכל השאר יבינו כאשר יהיה מאוחר מידי והרכבת תעזוב את התחנה. נכון להיום באותו מחיר של דירת 3 חדרים במרכז אתם יכולים לקבל בית עם בריכה ונוף מדהים בצפון, לא חבל להניח את כספכם על קרן הצבי ולשלם ביוקר על דירה פחות אטרקטיבית? בימים שהרבה חברות מקימות סניפים בצפון, והזמן שאתם מבזבזים על עמידה  בפקקים במקום לבלות בבית עם האנשים היקרים לכם, כי כאשר מדברים על דירות יוקרה מדברים בנוסף לדירה עצמה גם על יוקר הזמן שתחסכו עם בני המשפחה שלכם, מכיוון שכל יום שעובר לא חוזר.

הצפון מתעורר

לאחרונה הגדילו לעשות אפילו טיסות לחו"ל משדה התעופה בחיפה, ובעוד מספר שנים יוקם גם נמל תעופה בעמק יזרעאל שיזניק את העמק למחוזות חדשים ולא מוכרים ויאפשר גם לתושבי הצפון גישה נוחה לטיסות יוצאות לחו"ל מבלי שיאלצו לנסוע שעתיים לכל כיוון רק על מנת להגיע לשדה התעופה. גם בכבישים ישנה התקדמות עצומה ופיתוח אדיר, העבודות על כביש 6 בימים אלו ממש מסתיימות והוא מתוכנן להגיע עד לצומת סומך, שאין אדם אחד שלא עבר בה בשבתות בדרך לטיול בצפון.

אין שני להרגשה הזו כשאתה יושב בדירה שלך במרפסת המשקיפה לים התיכון, בשקיעה, יושב עם כוס יין, בירה או קפה, לוגם ונהנה מנוף סוריאליסטי, עוצר נשימה, כמו שנאמר כבר בשיר, האורות של פיראוס מזכירים את חיפה. לגור מרחק נסיעה קצרה מאתרי בילוי ונופש שאלפי תיירים כובשים מדי שנה זו זכות גדולה ואתם יכולים לקחת בה חלק, אם רק תעיזו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן