איפה ניתן למצוא נכסי יוקרה ליד הים?

pool-690034_1280

לגור בדירה חדשה קרוב לים באחת מערי חופיה המקסימים של מדינת ישראל עלולים להיתפס לעיתים כסוג של מותרות לאנשים עשירים בלבד, אך לא כך הדבר, ישנן ערים על קו החוף שבהן מחירי הדירות הם לא כצעקתה. בערי חוף רבות בארץ ניתן למצוא דירות על קו החוף במחירים שפויים לכל כיס ונפש, לא כל שכן לעומת קיסריה ות"א, בהן המחירים מאמירי שחקים עד בלתי אפשריים. בשנים האחרונות נמכרו לא מעט דירות בפחות מ 2 מיליון שקלים באשקלון למשל. גם בערי החוף בצפון דוגמת עכו ונהריה מחירה הממוצע של דירה בת ארבעה חדרים חדשה הקרובה לים לא עבר את המיליון וחצי שקלים. אך אם אתם מאלו המחפשים וילות יוקרה מיד נביא לכם כמה אפשרויות. כאשר נדבר על דירות יוקרה, בדרך כלל יחשוב האדם מהיישוב על דירות לאלפיון העליון, אך לא תמיד כך הדבר. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בנייה בונות דירות יוקרה בשילוב מטבחי יוקרה, שיש למטבח, דלתות פנים מעוצבות של דלתות דרור המובילים בישראל, ריצוץ וחלונות, ומרפסות ברמה גבוהה, גם לאנשים שהפרוטה פחות מצויה בכיסם.

חוף זה טוב

קו החוף הישראלי הוא בין היפים שקיימים באזור ובעולם בכלל לא בכדי פוקדים אותו מיליוני תיירים מידי קיץ ולעתים גם בחורף שלנו שהוא לא תמיד חורף. הים הכחול טורקיז המתמזג עם השקיעות האדמדמות, אלה מחזות שערכן לא יסולא בפז. יתרון זה עשוי לפתוח פתח לאלו המעוניינים לרכוש דירות על קו החוף על מנת להשכירן במהלך הקיץ לתיירים המגיעים לכאן לנפוש ולא רוצים לשלם הון תועפות למלון או שלא מעוניינים להיות חלק מכל ההמולה שמתרחשת במלונות ישראל בקיץ. במדינה שטופת שמש כמו ישראל בה יש צורך קבוע במציאת פתרון לבריחה מהחום ומהשמש יש לכם יתרון מובהק נוסף כאשר את גרים על חוף הים, אתם נהנים ממיזוג אוויר איכותי ומהבריזות המגיעות בערבים מהים. וחוסך לכם את השימוש המיותר במזגנים ומאווררים.

יתרונות של מגורים על החוף

יתרון נוסף העומד לרשותכם הוא האפשרות ליהנות מהקרבה לחוף. לא מעט פעמים כאשר מדברים על הרעיון של דירות למכירה בחדרה או בערים נוספות מביאים לידי ביטוי את הנוף. למעשה, חוף הים יכול לספק לכם גם מקום בילוי ופנאי. מזג האוויר הישראלי מאפשר לכם ליהנות מחוף הים כמעט 365 ימים בשנה החל מפעילות ספורט בחוף הים ועד רחצה במי הים התיכון. בעוד שיש אנשים שייאלצו להידחק לתוך הרכב בנסיעה שלעיתים לא קצרה אתם תוכלו רק לתפוס את השמשיה והמגבת ולצאת אל החוף.
בתל-אביב ישנה כמובן רצועת החוף היפיפייה המושכת אליה מיליוני תיירים כל השנה בה ניתן למצוא על קו החוף בטיילת דוד פרויקטים של נכסי יוקרה, אך בת"א כל דירה יכולה להיתפס כנכס יוקרה מכיוון שהמחירים בעיר מזמן האמירו שחקים, אך אם נצפין מעט להרצליה גם שם  ניתן למצוא לא מעט פרויקט יוקרה ממש על קרוב לקו החוף ואפילו בחדרה ונתניה, כל שצריך הוא רק להעז לחלום ולהגשים את משאלות ליבכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן