איך להשקיע נכון בנדל"ן בחו"ל

עסקאות נדל

השקעה בנדל"ן מאז ומתמיד נמנתה בין ההשקעות "הנכונות". בין אם אתם מחפשים להשביח נכס או לקנות את הבית שתמיד חלמתם עליו, נדל"ן הוא התשובה להשקעה חכמה. בתוך שוק הנדל"ן, יש שוק חדש לגמרי שאולי לא חשבתם עליו – השקעה בנדל"ן בחו"ל. פתיחת הראש לנדל"ן בחו"ל תשתלם לכם. אז, אם אתם מעדיפים להרחיב את ההשקעות שלכם מעבר לים – הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

 מה שצריך לדעת על השקעת נדל"ן בחו"ל

במסגרת החיפוש לנתיבי השקעה מניבים, אתם מבינים את הצורך ביצירתיות. כמו בכל תחום, פתיחת אפיקים לאזורים נרחבים כמו חו"ל תיתן לכם אפשרויות עם אפיק ופוטנציאל גבוהים יותר. השקעה מעבר לים היא תהליך שחשוב לעשות אותו בצורה בטוחה וחכמה. למצוא חברת השקעות שמתמחה בתחום זה, מאחר והעסקאות כוללות סכום כסף נכבד. יש להבטיח שהכסף מושקע בבטחה, העסקה צריכה להיות מאושרת ע"י עו"ד. מאחר והעסקה מערבת גורמים בחו"ל, לכו עם אנשי מקצוע שאתם בוטחים בהם.

 מה עם השקעת נדל"ן בארץ?

השקעות נדל"ן בארץ הן עסק שונה לגמרי. החיבור האישי והנוסטלגי לנופי הארץ, להלך הרוח ולהסתכלות על נכסים לעיתים יכולות לקבע ולפגום בהשקעה. לרוב החברה ודעות מרובות עשויות להניא אותנו מבחירות נדל"ן חכמות. אין ספק, שיש להשקעת נדל"ן בארץ יתרונות מסוימים. הקשר האישי בתהליך, אדריכלות ועיצוב פנים בליווי אישי והיכרות עם השטח עושים את שלהם. ועדיין, עם זאת, ההשקעה הנבונה לתשואה גבוהה יותר ובתמורה לכסף שלכם, לא תהיה בארץ. הקפיצה הגבוהה במחירים בשנים האחרונות והתחזית לשנים הקרובות אינן מניבות תשואה גבוהה כמו בהשקעת נדל"ן בחו"ל.

 איפה כדאי להשקיע השנה

והנה הגענו לשאלת השאלות. או כמו שנאמר "לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן" אם כך, איפה באמת? השנה האחרונה הביאה אתה תהפוכות והעולם עמד מלכת. עם זאת ובייחוד בגלל כך, זה הזמן להשקיע. המדינה הראשונה המומלצת היא פולין. לפני כעשר שנים המדינה חוותה משבר כלכלי בעקבות המשבר העולמי, מה שגרם לירידת מחירים משמעותית. מאז, בעקבות שילוב של שיטת מיסוי ידידותית למשקיעים, מחירים נמוכים והיצע נרחב, פולין היא השקעה נבונה. עוד מדינה מומלצת היא קפריסין. קרבתה הפיזית לישראל ומחירי הנכסים האטרקטיביים מציעה אלטרנטיבה מצוינת להשקעת נדל"ן בחו"ל שמזכירה נכס בישראל.

 יתרונות להשקעה בחו"ל

מתחילים להשתכנע? מצוין. תזכרו שיתרונות רבים לפניכם שיעזרו לכם לסגור את העסקה. תזכרו שהגמישות בהיצע הנדל"ן בחו"ל אינו משתווה למה שתקבלו בארץ. התשואה המקסימלית אליה תוכלו להגיע מהשקעה בישראל עדיין תהיה נמוכה מהתשואה המינימלית בנכס בחו"ל. דבר שני וחשוב הוא יתרונות המיסוי, כאשר הסכמים ידידותיים של ישראל עם מדינות פוטנציאליות יגנו עליכם מתשלום מס כפול. אין ספק, כבר השתכנעתם.

ארץ ישראל יפה וגם פורחת, אך היא קטנה עליכם. השקעה חכמה היא לזהות את הפוטנציאל העתידי הטמון בכך ובחו"ל תקבלו את מבוקשכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן