איך טקסטיל משדרג לנו את עיצוב הבית?

s2_1505804318

רכשתם את בית החלומות שלכם? עשיתם שיפוץ? קחו בחשבון שהעבודה על עיצוב הבית, עדיין לא נגמרה. כעת הגיע הזמן להכניס לבית קצת חיים וניתן לעשות זאת בהצלחה באמצעות פריטי טקסטיל שונים. אז מהם הפריטים? ואיך אותם פריטי טקסטיל יכולים לשדרג לנו משמעותית את עיצוב הבית? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

טקסטיל לשדרוג העיצוב

באמצעות פריטי טקסטיל לבית, נוכל לייצר תחושה של ביתית וחום בבית שלנו. הדבר כמובן ישפיע על מצב הרוח שלנו ועל מצב הרוח של האורחים שיש לנו בבית. כיום, אפשר למצוא מגוון גדול של פריטי טקסטיל. אם אתם מתקשים לבחור אותם ולשלב אותם יחד עם סגנון העיצוב שיש בבית, אנו ממליצים לכם להיעזר באנשי מקצוע כמו מעצבי ומעצבות פנים.

טקסטיל בחדר השינה

חדר השינה הוא מקום המפלט שלנו אחרי יום עבודה מעייף ועל כן מומלץ שיהיו פריטי טקסטיל בחדר זה וכך הם יוכלו לייצר אווירה חמה ונעימה. פריטי הטקסטיל שיתאימו הם כריות נעימות, שמיכות מפנקות, כיסויי מיטה מעוצבים וכמובן ווילונות. אפשר גם להוסיף שטיח או למקם מספר שטיחונים קטנים בשני הצדדים של המיטה.

טקסטיל בסלון

הריהוט המשמעותי שיש בסלון הוא הספה והכורסאות. אם במסגרת התקציב שלכם, אתם יכולים לרכוש את הריהוט הזה, אז נסו להתייחס לריפוד עצמו. כלומר, בחרו בריפוד איכותי שילווה אתכם לאורך זמן. אם לא מתאפשרת לכם הרכישה, תמיד תוכלו לרפד את הספה והכורסאות שיש לכם. על מנת להוסיף ייחוד וגיוון, תוכלו לרכוש פריטי טקסטיל כמו כריות נוי. כאשר תרצו לחדש את המראה שלהן, כל שתצטרכו לעשות הוא להחליף את הכיסוי שלהן. פריטי טקסטיל נוספים שיתאימו לסלון הם ווילונות ושטיחים. כל אלה יכולים לעזור ביצירת מראה שכבתי שיהיה גם מעניין וגם מעוצב.

טקסטיל במטבח

גם במטבח, בדומה לחלל חדר השינה והסלון, מומלץ להתקין ווילונות. רק שיש לבחור את הסוג המתאים. כאשר מדובר על ווילונות למטבח, העדיפות היא לבחור ווילונות גלילה או ווילונות רומאיים.
פריטי הטקסטיל האופייניים למטבח יהיו מפת שולחן, ראנר ומגבות מטבח צבעוניות. אפשר גם לרכוש שטיח PVC ולמקם אותו בקרבת הכיור במטבח וכך לצור סביבת עבודה נעימה יותר.

טקסטיל בחדר האמבטיה

אם אין לכם מקלחון זכוכית באמבטיה, תוכלו להשקיע בווילון איכותי ומעוצב. בדקו שהווילון אכן עמיד בלחות ושהוא מיוצר מבד קליל ואיכותי. פריטי טקסטיל נוספים שיתאימו הם מגבות שניתן לשים על מתלה מיוחד, שטיח רך ומפנק, נר ריחני וכו'.

טקסטיל בחדר העבודה

במידה ותבחרו להוסיף פריטי טקסטיל לחדר העבודה, תוכלו לצור בו תחושה נעימה ומרגיעה. פריטי הטקסטיל המתאימים הם ווילונות חצי שקופים, כיסא משרדי מרופד, שטיח וכמו כן פריטי נוי, נרות ריחניים ומפיצי ריח שניתן לשים על שולחן העבודה.

טקסטיל בחדר הילדים

על מנת שיהיה נעים ונוח לילדים, אפשר לרכוש פריטי טקסטיל כמו שטיחונים מעוצבים ולשים אותם בחלקים שונים בחדר. מעבר לכך, אפשר גם להוסיף כריות גדולות וכמובן לא לוותר על הווילונות שמוסיפים תחושה נעימה וביתית לחדר הילדים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן