בניית וילות עם בריכה – האם משתלם

בית פרטי עם בריכה מעוצב ומאובזר

לבחור מקום מגורים זו החלטה לא קלה הטומנת בחובה המון תת סעיפים הנגזרים ממנה, זו החלטה המשפיעה על חייהם של כל בני המשפחה, ללא יוצא מן הכלל. אזור מגורים משמעו יותר מסתם מקום בו אנחנו גרים. כמה נפלא זה לחזור מהעבודה ביום קיצי חם ולקפוץ למי הבריכה הקרירים, לשחות כמה בריכות וללכת לנוח בצל עם איזו בירה קרה, נשמע חלום נכון? יש יגידו שהחלום הזה רחוק מלהיות חלום ויש כאלה שיגידו שזה גן עדן עלי אדמות, תלוי באיזו פרספקטיבה הם מסתכלים. כמובן שאם החלטתם להשקיע בבית עם בריכה אתם כנראה לא רעבים ללחם והפרוטה מצויה היטב בכיסכם, אך גם כאן כדאי להיזהר ולא להניח את כספכם על קרן הצבי, אז לפני שאתם קופצים למים, הבאנו לכם כמה טיפים.

pool-690034_1280

ראשית כדאי לבחור קבלן מוסמך עם המלצות ולא רק תעודות או רישומים, כדאי לבחון את הכל בעין רצינית ולא להקל ראש בשום פרט, בריכה זה עסק רציני שכדאי שבעלי מקצוע רציניים יעשו.
לאחר שמצאתם קבלן בריכות שחיה מוסמך, ראוי שאתם יכולים לישון בשקט כאשר הוא עובד, אנו מניחים שכבר אתם בשלב שלאחר האישורים הדרושים, כידוע כשבאים לבנות בריכה חייבים אישור מהרשות המקומית או המועצה, לכן אם טרם הוצאתם אישור שכזה שקרוב לוודאי שגם הקבלן ידרוש לראות בטרם יתחיל לעבוד, כדאי שתדאגו להוציאו בטרם עת.

העזרו באדריכלים ואנשי מקצוע

כעת כדאי להיעזר באדריכל חוץ שיתכנן לכם את הגינה ואת סביבת הבריכה שלפי התכנית הזו יוכל הקבלן לעבוד, בעזרת אדריכל תבחרו את סוג הריצוף בבריכה, פסיפס, PVC או קרמיקה ואת הריצוף מסביב לבריכה וכמובן צמחייה שתסב לכם את התמונה המושלמת. בריכה זה לא עסק זול, כנראה שאתם מודעים לכך, אחרת הייתם הולכים למצוא דירות למכירה בנהריה במקום להתחיל ולבנות וילה עם בריכה מהיסוד.

רק תהליך הבנייה של הבריכה הוא לא זול, צריך לשלם לאדריכל, לקבלן , לאישורים שונים, לאינסטלטורים שונים שיבואו להתקין את מערכות המים אבל הם קרוב לוודאי יגיעו עם הקבלן, לאחר שלב הבנייה וכשיש לכם בריכה, הגיע הזמן למלא אותה, אם ברצונכם לא להשתעבד יותר מידי לבריכה ולתחזוקתה אז כדאי יהיה לכם לקחת בריכה של שלושה מטרים על חמישה מטרים בערך, זו בריכה סטנדרטית שלא תדרוש מכם יותר מידי התעסקות ותחזוקה. אפשרות נוספת היא לרכוש בריכה בנויה מוכנה כבר ורק להתאימה לבור שנוצר יש מי שיגיד שצורה זו עדיפה מכיוון שהיא מונעת נזילות מיותרות.

השבחת נכס

במקרה שאתם בונים את הבריכה במטרה להשביח נכס קיים או להשביח נכס עתידי כדאי לכם לדעת שיהיה לכם קשה לדרוש דמי שכירות גבוהים על הנכס על כן יש לשקול השכרה לטווחים קצרים, סופי שבוע או לימים אחדים, השכרה כזו תיתן לכם תמורה כספית יפה, כמובן ניתן גם להשכיר את הנכס לתושבים ארעיים הבאים לארץ רק לקיץ ואז גם סביר להניח שיסכימו לשלם סכומים גבוהים מהרגיל.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן