איך לרכוש נכון בית פרטי

shutterstock_168378512

חולמים על בית פרטי משלכם? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לרכישת בתים פרטיים.

חלום הבית הפרטי עם הגינה או החצר, נחשב כבר שנים רבות ל-"חלום הישראלי" בכל הנוגע לתחום הנדל"ן. על מנת לאפשר גם לכם להגשים את חלום הנדל"ן הישראלי, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות אשר יאפשרו גם לכם לרכוש נכון-לרכוש חכם את הבית הפרטי עליו תמיד חלמתם.

בתים פרטיים ניתן לרכוש באמצעות שלוש חלופות עיקריות, האחת, רכישת בתים פרטיים – יד שנייה, השנייה, רכישת בתים פרטיים הנבנים ומוקמים על ידי חברה קבלנית באזור מגורים מסוים, והשלישי, רכישת קרקע לצרכי בנייה עצמית של ביתכם הפרטי. בשני המקרים הראשונים, הליך הרכישה מאפשר לכם לבחור מתוך היצע קיים של בתים פרטיים בכל הנוגע לגודל הבית, סגנונו העיצובי וחלוקת החלל הפנימי והחיצוני בו, ואילו בחלופה השלישית (בנייה עצמית) עומדת לרשותכם האפשרות לתכנן, לעצב ולבנות את ביתכם בהתאם למכלול צרכי המגורים הנדרשים לכם. כך או אחרת, הליך הרכישה מחייב אתכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים לאורך כל שלבי ההתעניינות והרכישה של הנכס.

  1. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן- אחד מהפרמטרים המרכזיים  ביותר אותם יש לבחון בעת רכישת נדל"ן מכל סוג (דירות, בתים פרטיים, וילות וכדומה), הינו הלוקיישן של נכס הנדל"ן. בכל הנוגע לרכישת בתים פרטיים חשוב לבדוק היכן בדיוק ממוקם הבית הפרטי בו אתם מתעניינים ולבדוק את דרכי הגישה המובילים לשכונת המגורים בה ממוקם הבית הפרטי. במידה ואתם רוכשים קרקע לצרכי בניה עצמית חשוב לבדוק את היקף עבודות הפיתוח באזור ואת תשתיות הדרכים העתידות להוביל למקום בו אתם מתכננים לבנות את ביתכם הפרטי.
  2. גודל ומצב הנכס- פרמטר מרכזי נוסף וחשוב אותו יש לבדוק במסגרת רכישת בתים פרטיים הוא נושא גיל הכנס ומצבו והתאמתו למכלול צרכי המגורים הנדרשים לכם. חשוב לבדוק את כלל תשתיות הבית במידה ואתם רוכשים בתים פרטיים ישנים ולבחון האם מופיעים ליקוי בנייה כאלו ואחרים במצבו של הנכס.
  3. שווי הנכס בהתאם למצבו ומיקומו- במסגרת הליך רכישתו של הבית הפרטי בו אתם מתעניינים, חשוב לבצע הערכת שווי מדויקת של הנכס בהתאם למצבו, מיקומו, גודלו וכדומה. הערכת שווי זו מתאפשרת בין היתר באמצעות בדיקה יזומה של עלות נכסים זהים לנכס בו אתם מתעניינים באזור בו ממוקם הנכס. כמו כן, תוכלו לבצע בדיקה מקיפה ומקצועית יותר באמצעות שמאי מקרקעין.

מעבר לפרמטרים הנ"ל אותם מומלץ לבדוק בכל הליך רכישה של נכס נדל"ן מכל סוג שהוא, אנו ממליצים לכם גם להסתייע בשירותי משרד או חברת תיווך המתמחה באיתור נכסי נדל"ן מסוג בתים פרטיים, כאשר מתווכי נדל"ן מנוסים ומקצועיים יתאימו עבורכם את הליך איתור הנכס בהתאם לכל הצרכים והתנאים הנדרשים לכם לצורך השלמת העסקה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן