פינות ישיבה לגן המתאימות לקיץ הלוהט

עיצוב גינה

מי אמר שבמזג האוויר הישראלי חייבים לברוח פנימה לחללים הממוזגים כשבחוץ הגינה המטופחת מחכה רק לכם?
השקעתם בחצר, צמחייה עשירה, עיצוב פנים, גופי תאורה ועכשיו אתם רק מביטים בה מרחוק? כל שצריך זה לדאוג לפתרונות הצללה ראויים שיהפכו אותה לשכיית חמדה נעימה בכל מזג אוויר וכמובן לפינות ישיבה לגינה שתפורות על האקלים המקומי. חומרים אווריריים, בדים נושמים, ערסלים מפנקים ופינות אירוח לכם ולחברים לסעודה באוויר הפתוח. אילו מערכות ישיבה מתאימות לבחוץ ואיך לבחור את הסטים האולטימטיביים לגינתכם היפה?

סוד החומר – נפלאות האלומיניום

אחד הדברים החשובים במערכות ישיבה המותאמות לעונה החמה המקומית הוא החומר מהם עשויה הפינה. אלומיניום נחשב לאחד הפופולאריים והאהובים ומסיבות מוצדקות. החומר הוא אחד העמידים שקיימים וזה בדיוק מה שאתם צריכים בקיץ הלח בחוץ. אלומיניום מגיב היטב לחום, אינו נרקב, מתעוות, מתנפח או משתנה במגע עם לחות או חום. במקביל, ניתן ליצור ממנו שלל עיצובים הודות לגמישות האסתטית שלו ולמרות שהוא מככב במערכות ישיבה קלילות ואווריריות, כולל קונסטרוקציה ורגליים דקיקות להפליא, הוא נחשב לחומר חזק בעל יציבות גבוהה במיוחד. התחזוקה שלו מינימלית והופכת אותו לאטרקטיבי במיוחד מבין רהיטי הגן. גם עץ הטיק והראטן נחשבים לחומרים נפוצים  בשל העמידות הגבוהה והתחזוקה הפשוטה ומתאימים למי שמחפש מראה יותר כפרי המחובר לטבע.

רואים בהיר – מרגישים בנוח

אין ספק שבאקלים הארצישראלי שולטת פלטת הגוונים הבהירה שמשתלבת טוב עם השמש. חשוב להשקיע בבחירת מערכת ישיבה עם כריות וריפוד איכותי ועמיד בתנאי חוץ שאינם דוהים במגע עם קרני השמש ומכילים מסנני קרינה UV. העדיפו בדים נשלפים נוחים לניקוי ורחיצה שאינם מאבדים מהרכות או המראה שלהם לאורך זמן. אפשר לראות שילובים בין אפור אורבני, בז', תכלת וירוק מנטה המככבים בעונה החמה בקולקציית פינות הישיבה המסוגננות. חשוב לוודא שהישיבה נעימה גם ללא בגדים וכן עם בגדים לחים כשהגוף מזיע, שאינו נדבק או נצמד לכריות המושב, שיהיה נוח ונעים לישיבה ממושכת ובכל עת.

מודולאריות – התאמה אישית היא שם המשחק

כדאי לבחור פינות ישיבה שיתאימו לפי הסגנון, המבנה והמידות לשטח הגינה הנתון. כדאי מערכות שתוכלו לסדר בקומפוזיציה מעניינת ומשתנה בין אם תרצו לייצר פינת ישיבה במערכת סגורה או לפזר את הכורסאות ברחבי הגינה בפרי סטייל. התייחסו לחלוקה ייעודית בין אזורים לישיבה ואירוח וכן לשילוב בין פינות הישיבה לשולחנות קפה ושולחנות צד ושמרו על מרחב תנועה מקסימלי למעבר נוח ולתנועה ברחבי הגינה. אפשר לבחור פינות ישיבה המצטיינות בקווים ישרים ונקיים או להפך – ללכת על המראה המעוגל, הזורם והרך לשבירת המרחב המרובע או המלבני של החצר.

לא קונים לפני שבודקים

בבואכם לבחור את פינות הישיבה הבאות שלכם חשוב שתבררו מספר דברים חשובים: ראשית, מהם החומרים מהם עשויה הפינה ומה המאפיינים שלהם מבחינת תמורה הוגנת למחיר ועמידות לטווח ארוך. התייחסו למידות של כל פינה בפני עצמה ושל המערכת כולה כולל מרווחים שיישמרו בין הספה לכורסא, תוספת שולחנות וכדומה. שימו לב לקו הסגנוני והאם הוא מתאים לכם מבחינה אווירה כפרית או אורבנית מודרנית לסגנון העיצובי של הגינה שלכם. תוכלו למצוא מבצעים שווים גם בחברות המובילות והאמינות בתחום ובכל מקרה, כדאי לקבל ייעוץ וחוות דעת מקצועית בנוגע לפינת הישיבה המועדפת על פי הצרכים, התקציב, גודל וסוג הגינה. שאלו לגבי אחריות, מה היא כוללת והתוקף שלה ונסו לדמיין את עצמכם נהנים מפינת הישיבה גם בקיץ – התאימו למערכת פרגולה, גזיבו, ערסל או נדנדה ליצירת חוויית פנאי נעימה במיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עשוי לעניין אותך:

שיש-לבן-למטבח-768x432

כיצד לתכנן מטבח בדירה חדשה

תכנון מטבח בדירה חדשה הוא משימה מרגשת אך מאתגרת. המטבח הוא לב הבית, חלל בו מכינים ארוחות טעימות ויוצרים זיכרונות. כדי להפיק

דילוג לתוכן